Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 20 of 36

Thread: Who's still here?

  1. #1

    Join Date
    May 2003
    Location
    Columbia, Missouri
    Posts
    193

    Who's still here?

    Wow, this place is crazy cool! I haven't been on here in a long time. I was reminiscing about the old Days when it was a "simpler time." Hell I remember when Cassidy switched this forum from the old yellow one and everybody had to reregister, of course DJ through a fit that his post count wouldn't transfer over!!

    I saw MTI is still around.


    I remember Chuni getting kicked off like 20 times!!

    and George3soccer had the stupidest typing!

    2Phast had the best cars

    Are you guys still around? I know I'm forgetting everybody but post up if you remember this place 5 years ago
    ammdc7 is the name the university gave me!
    1993 190E Limited Edition
    1982 240D (over 215,000 miles, now donated to a better cause)

  2. #2
    I remember is 5years ago. Have been a reader for 5 years and members for 4 years.

    Dj is still here and hasn't enegrie been a member for quiet a while?

  3. #3
    mti is still here
    chuni manages to keep coming back like a cat that you drop off on the other side of town
    george's grammar has improved considerably (still atrocious)
    2phast isn't here much at all now that he has a 500e
    dj's still around, but his fevo was sold and then subsequently ruined in the deep south
    mrp is around more these days and producing parts again
    krazyfiend is still around
    itgb is less-active but still here

    i think most of the other 'old timers' that were already long-in-the-tooth when i joined are gone. awol, axeman, speedtek, etc...
    "things have learned to walk that ought to crawl."

  4. #4
    i didn't realize it was actualy five years ago :-s

    time sure flies.

  5. #5
    Quote Originally Posted by NielsTielen View Post
    i didn't realize it was actualy five years ago :-s

    time sure flies.
    Yeah, I started here 10 years ago when Clinton was around and has this forum going. Don't forget Potomac Pat.

  6. #6
    christ... now im starting to feel like one of the old members and ive only been here for 3 years. I talked like the noob kid that i was tho on babybenz190
    1989 Black 2.6 5-speed: Euros w/ H4 conversion, Clear Corners, Black Leather Factory Recaros, Pioneer DEH-9800BT, Remus Exhaust, Koni sport adjustable shocks, Cut 400E Springs, W124 Sportline Wagon Front Sway Bar, W201 Evo II Rear Sway Bar, MB Replica Rims.

  7. #7
    I think bassist has taken the new lead as the Grammatical error king.


  8. #8

    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Issaquah, Washington
    Posts
    3,575
    ahahah that's for sure.
    https://i42.photobucket.com/albums/e3...ewsigcopy1.jpg
    1989 Nautical Blue 190E 2.6 and a 1985 Black-Pearl Euro 2.3-16

  9. #9

    Join Date
    Apr 2003
    Location
    Ridin' your bumper
    Posts
    1,700
    Quote Originally Posted by MRP-Engineering View Post
    Yeah, I started here 10 years ago when Clinton was around and has this forum going. Don't forget Potomac Pat.
    Ditto. Another one we haven't heard from in a while - whatever happened to Blair (I think that was his name) with the beautiful blown red 8-valve in Australia?
    1993 500E
    Renntech chip, ASR defeat, color matched lowers, debadged, remote entry, remote start, Silver Arrow brake upgrade

    1986 190E 2.3-16 - SOLD!
    First US spec 16V imported
    Featured in Car & Driver - March, 1986

  10. #10

    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Virginia Beach, VA
    Posts
    3,651
    haha....yeah, I remember those days on the old old forum. Its funny to look back at posts back then and think what newbs we all were (or at least those of us who weren't MTI, CDN, DJX, etc). Also, it seems as if the general base of w201 knowledge has made huge strides in the last 3 years or so.....so yay....lets all pat ourselves on the back!
    "People....they're just bastard covered bastards with bastard filling"

    '99 C43 AMG
    '91 190e 5.6

  11. #11
    ScottyC190E
    -'87 190E 2.3 8V

  12. #12

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Fredericton, Canada ex Norwich, England ex Hougang, Singapore, ex Durban, South Africa
    Posts
    1,087
    Quote Originally Posted by notrod2hotrod View Post
    christ... now im starting to feel like one of the old members and ive only been here for 3 years. I talked like the noob kid that i was tho on babybenz190
    :: :: ::
    1986 190 2.0 - SOLD.
    1989 2.5-16 - SOLD. :(
    Currently:
    1989 VW Jetta GL (DD)
    1970 Pontiac LeMans 350 (restoration project)

  13. #13
    BG is still here along with his man guard MTI

  14. #14
    i came in not long after the move

    No love for the Polkland member LOL
    ~~1985 190e 2.3-16~~
    ~~1970 250c~~
    ~~2002 MINI Cooper S~~

  15. #15
    Squirrel boy. Changed your av and signature, now no one knows who you are :p


  16. #16

  17. #17
    Bllody hell, proper old school.

    Nice to see you all again. Long time, and this is my first week back after a 12 month break!

    Mart

    (**cough** May have a new car in the making **cough**)

  18. #18
    ima hella gonna be here forever !!!

  19. #19
    Dark_Blitz Guest
    Dang.. guess I'm the only noob here. Hi!

  20. #20
    hey whats going on guys, im still here. not sure about grammer, hey i didnt go to school for grammer but engineering.

    but its been a while.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •